"Goodmorning! Welcome to hell!"

Hm. Det är helt orealistiskt att jag gått upp 4 hg sedan igår. Jag tränade 500 kal på träningsmaskinen, gick min vanliga promenad och åt cirka 500 kal. Och det som gjorde att jag hamnade på 500 var att jag åt två mars på kvällen. Annars åt jag bara en liten yoghurt, misosoppa och en grapefrukt. Hm. Irriterande det här.

Nu sitter jag och känner mig rent ut sagt spyfärdig efter en skål med flingor. Ska iväg idag så tänkte att det var bäst att äta frukost så jag orkar med dagen. Kul att maten bara skulle få mig att känna mig ännu tröttare och seg. Vill helst bara krypa tillbaka ned i sängen.

Börjar allvarligt fundera på att åka hem. Känner mig så sjukt ensam och olycklig här, känner inte igen mig själv längre. Men vi får väl se.

Nu måste jag klä på mig, sminka mig, fixa håret och borsta tänderna. Helt vardagliga grejer med för mig känns det just nu extremt jobbigt.

Hoppas ni mår bättre än mig tjejer

Kommentarer
Postat av: amanda

Det måste vara vatten vikt :O Känns som att du inte kan ha gått upp det i fett iaf. Ne verkligen inte!

Imorgon kommer du säkert att ha gått ner igen :) <3

2010-10-28 @ 15:54:08
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0