Diet


Har följt min "diet" idag.
Känns bra.

Kommentarer
Postat av: ebba

GOOD FOR YOU! Dock har det inte gått så bra här, mamma och pappa tvingade med mig på restaurang! ÅNGEST.

Vad käkar du på en dag?

kram

2010-10-06 @ 20:22:31
URL: http://minlillana.blogg.se/
Postat av: Blondie

Jag bor inte hos min egen familj just nu och måste äta lunch och middag med dem. Men går i skolan 2 dar i veckan då jag inte äter lunch.

Under en dag brukar jag äta ca 100gram "lunch" ibland cous-cous eller grönsaker. Eftersom jag är vegetarian blir det inget kött.

Sedan, runt 5-6 äter jag antagligen någon frukt, vindruvor eller grapefrukt. Runt 20:00 är det middag här (assent!!) och då blir det ca 100gram av det som serveras.

Dricker mycket vatten, tuggar sockerfritt tuggummi och dricker dietpepsi o energidryck light. Vet att det egentligen inte är bra att dricka läsk även om det inte är riktigt socker men de håller mig mätt så det är bra.

När jag går i skolan äter jag oftast en calorie-bar till lunch, eller en grapefrukt eller bara läsk.



Jobbigt att äta ute!! Inte gjort det på jag vet inte hur länge, det är skönt. Lycka till iaf x)Kanske finns sallad eller nåt=)

kram

2010-10-06 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0