Bringe and Purge

Olyckad dag.
Fick sammanbrott efter en händelse och tänkte att jag skulle dricka en sojachokladdryck (200 cal). Efter den drack jag en näringsdryck (ytterligare 200 cal) Sedan blev det tre calorie-bars (300 cal). 700 cal! Och det EFTER lunch. Fatta om jag mådde dåligt. Låg i sängen och kände den obehagliga mättheten. Fanns bara en sak att göra. Sprang ut i skogen och kräktes tills jag kände smaken av magsyra i munnen. Sedan blev det promenad i två timmar. Så går det när man hetsar, LÄR DIG DET NÅGON GÅNG. Jag mår bara ännu sämre när jag hetsar så nej tack. Usch och fy.


Kommentarer
Postat av: alexandra

äsch, sluta tänka på vikten;) Livet är för kort för att tänka på sin vikt hela tiden, man går inte upp för att man unnar sig lite gott då och då och äter normal mat som faktiskt är riktigt gott. haha

2010-10-14 @ 02:30:19
URL: http://suckmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0