Back on track

Hello, beauty people <3

Tillbaka igen efter en veckas "ledigt" från bloggen. Men inte ledigt från mitt kalorikrig. Har dock varit svårt eftersom jag varit med Pure varje vaken sekund. Det var varit upp och ned, men vi gick extrema sträckor varje dag så hoppas det vägde upp. Har inte kunnat väga mig på en vecka eftersom vågen ligger gömd i min garderob. Imorgon bitti kommer den fram igen. Fasar för vad den kommer visa.

Har verkligen saknat att läsa era bloggar! Haft fett abstinens, haha. Smugit in och kollat lite då och då när Pure inte varit i närheten. Vill ju veta hur det går för er! Tack för alla fina kommentarer förresten <3

Idag har det gått bra i alla fall. Trodde magsäcken skulle vara uttöjd men har inte känt mig hungrig alls. En vecka av fasta måltider gjorde mig mer trött på mat än någonsin. Vill inte äta.

Idag har det blivit två enegridryck light, en kopp kaffe och en grapefrukt. Grapefrukt är min vän, underbara lågkalorifrukt <3

Träffade en ny tjej i skolan idag, ska lägga till henne på fb. Kul att man tillslut träffar någon när man gett upp hoppet, jag känner ju ingen här borta. Den enda jag känner är hungern. Hungern <3

Fasar för kvällen. Trivs i landet men inte i huset. Vad gör man då?

Nu blir det snart promenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0