An imperfect body reflects an imperfect person

Från och med nu ska jag alltid försöka skriva upp vad jag ätit under dagen. Om jag äter för mycket skäms jag och vill ju inte berätta det för någon. Men vet jag att jag kommer vara tvungen att berätta kommer det antagligen hjälpa mig att avstå. Haha, jobbigt att jag börjar på en hets dag, men i alla fall.

Idag:

-En skål med flingor, müslii och socker
-Två koppar varm choklad (en på morgonen och en på kvällen)
-En kopp kaffe med mjölk
-En marsbar
-En halv pizza (delade med Cassy)
-Två energidryck light
-En liten yoghurt med socker

Äcklig, äcklig, äcklig.
Vidrig, vidrig, vidrig. Varför har du ingen självkontroll?

Har blivit helt galen i varmchoklad. Varför? Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0