When THIN is not just a word, but a life

Nu ska jag äntligen läsa ikapp era bloggar ordentligt.
Det har inte varit någon vidare dag. Åkte inte till min vän, blev alldeles för rädd vid tanken på kladdkakebak. Istället blev det till att ligga hemma, läsa ätstörda böcker och spy. Fattar inte vad jag håller på med. Min diet är ur kontroll och resultatet blir att jag hamnar på toaletten. Vill bara vara ren hela tiden och inte tvingas stå lutad över den där förbannade toaletten.

Har nya mål inför julen. Ska ned 7 kg till. Så är det bara. Ett kilo kvar till 10 kilos gränsen. Jag vet att det gått långsamt den senaste veckan men har umgåtts med för mycket "normala" människor. Nu ska det bli ändring. Jag känner mig bara fet och ful just nu och har ingen lust att fortsätta känna så. Mitt mående kommer bli bättre i takt med att jag förlorar vikt. Mitt självförtroende också. Nooooo, mamma tänker sno datorn...

When THIN is not just a word, but a life
...



Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som du haft en jobbig dag gumman. Att spy hela tiden är grymt jobbigt.. Hoppas du mår bättre idag. 10kg, oj du har verkligen gått ner mycket i vikt!!!! Vad säger omgivningen? Antar att du inte vill skriva din vikt eller bmi...? Kram

2010-11-09 @ 17:10:37
Postat av: Blondie

Omgivningen tycks inte märka så mycket än... går alltid i lager på lager av kläder. Så länge de inte börjar misstänka o undra är det bra =)

nej, inget bmi kommer än x) möjligen när jag gått ner mer. tack för kommentaren <3

puss

2010-11-09 @ 19:46:16
URL: http://withoutcalories.blogg.se/
Postat av: Olafmonika

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-09 @ 21:23:51
URL: http://olafmonika.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0