What am I suppose to do now...

Hur ska jag göra.
Ska jag säga till mamma att jag ätit? Fastän det är lögn
Ska jag gå ut och gå i snöstormen?
Ska jag gå till ica och köpa flingor och mjölk och hetsa dem med socker?
Ska jag göra situps?

Känns som om jag lider i onödan. Imorgon ska jag till farmor och då bli det garanterat hets, mat, fika, you name it. Hos farmor äter man alltid alldeles för mycket. Och inte kan jag spy där. Får försöka hålla igen. Å andra sidan kommer jag få ångest och bli besviken om jag bryter mitt slit idag. Jag har varit duktig. Självkontroll, kom igen nu då, nothing taste as good as thin feels, wtf. Så kom igen. Sluta med dessa feta tankar. Du ska gå ut och gå och fortsätta vara ren idag.



Kommentarer
Postat av: amanda

håll dig ifrån så länge du kan, det blir bäst så. Slippa ångest, det kommer känns så mycket bättre än de där flingorna! Jag vet att du klarar det <3

2010-11-10 @ 20:39:01
URL: http://amandajakobsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Lycka till! Du kan klara det <3

2010-11-11 @ 08:29:43
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0