Beautiful Blogger Award

Jag har fått award från Amanda, Zero<3 (zeroismyhero.blogg.se)

Tack fina söta smala människa<3




Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare
***
7 saker om mig:


1. Jag började dricka kaffe när jag var 12 år.
2. Jag lyssnar alltid på musik när jag kör bil och sjunger ofta med fastän jag inte sjunger speciellt bra.

3. Jag har fyra katter.
4. Jag älskar att se på serier, har sett alla Scrubsavsnitt och How I met your motheravsmitt. Just nu knarkar jag Lark Rise to Candleford.
5. Jag kan lösa Rubiks kub på 59 sek.
6. Jag avskyr att stå i kö.
7. Jag har getingfobi.


***

Jag ger denna Beautiful Blogger Award till:

Alltså alla bloggar jag läser tycks redan fått en sådan här, men är det någon som känner sig bortglömd så känn dig träffad och ta åt dig av awarden. Bloggarna jag skriver upp har visserligen redan fått, men det är dem jag tycker förtjänar det:

~Atara
~Loke
~Zero
~Stjärnmullvad
~Dreamcatching
~Ellinor
~Svalhjärta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0