To the girls <3

Tjejer, av någon anledning gick det typ inte att kommentera på bloggarna för mig just nu, no idea why -.-'' Lägger upp svaren här så länge istället =)

Till Atara
aw, ja, tack babe. det känns super att få träffa alla jag älskar igen =) bra sidor, ska kolla in fler av de du la upp efter helgen ^^ hoppas det är bra med dig. här har de varit lite mat-hetsigt tyvärr men ska styra upp de imorn -.-'
PUSS på dig, haha ja vi "ses" efter helgen ;)

Till Zero
tack baby. =) ja jag försöker snickra ihop mitt liv nu, haha. Iaf utsidan, insidan är fortfarande fucking chaos, men så är de ju när kaloriräkning och träning tar över livet. Kunde inte hålla mig borta från din blogg, nu har jag läst ikapp. hoppas de blev kul fest ;) hörs efter helgen PUSS <3



Kommentarer
Postat av: atara

Sv: Well, det är lite samma grej här. Hela helgen har varit en katastrof matmässigt. Suck. Men jag antar att det är nya tag imorgon! Och det samma gäller dej, inte titta bakåt. Det är framåt som gäller! Kram! <3

2010-11-07 @ 22:40:35
URL: http://atara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0