No snow, no cry

Min nya diet heter: Sockerfri blåbärssoppa och diet coke. Funkade perfekt igår. Idag var jag hos farmor och åt qourn med potatis landade nog inte lika högt kalorimässigt som jag BRUKAR när jag är hos farmor, det är ju alltid något. Förhoppningsvis kan jag börja med Köpenhamnsdieten nästa månad då jag kommer vara hos pappa då och slipper äta middag med familjen. Vi äter inte hos pappa. Ingen. Vår matkultur består av yoghurt och makaroner mestadels. Men det blir som sagt köpenhamnsdieten för mig. Nu ska kilona bort! Fick i alla fall på mig ett par byxor idag som jag inte kunnat ha på tre månader! Alltid något. Förlåt att jag inte är så aktiv, jag har så mycket pågång i livet helt plötsligt. Snön försöker stoppa mig, men ingen snöstorm kan hindra mig när jag vill någonting.

Min misse då? Kan meddela att hon är utom all fara nu, efter 800 kronor och mycket kramar. Min fina kisse. Ni kan inte ana hur glad och lättad jag är. My lady <3

Tio kilo ned till jul, någon som är pepp?!

Kommentarer
Postat av: +

sv: vad glad jag blir när någon tycker att det jag skriver är bra! tack vännen. <3



och så himla bra att din katt mår bra!

2010-11-25 @ 14:16:35
URL: http://tystasteg.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

10 kg till jul klarar jag nog inte, men jag har 5 kg till nyår! Heja!

2010-11-25 @ 16:46:32
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0