När livet förändras på mindre än en sekund

Haha, tjejer!
Jag önskar verkligen jag kunde berätta allting om det här för er, men eftersom jag är anonym så går det inte just nu. Mitt liv har i alla fall vänts totalt upp och ned. Läste i en bok något i stil med:

Det ironiska med dagar som förändrar ens liv är att man absolut inte har en aning om att de kommer göra det.

Exakt så känns det nu. Och jag kan inte avgöra om det är bra eller dåligt. Kanske lite både och i en salig blandning. Och vet ni vad det sjukaste är? Det första jag tänkte efter hela insidenten var:

"Men jag slapp ju äta middag i alla fall."

Hahaha, det är komiskt, eller hur? xD

My god... ja, ja vill ni veta vad som har hänt går det bra att maila mig. Jag vet antagligen vilka av er jag litar på och vet vilka som vill förbli lika anonyma som jag.

[email protected]

Yeay, chaos in my head!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0