Morgonångest

Känns så jobbigt.
Jobbet ringde imorse och bad mig komma in, de hade tre sjuka så chefen lät så hoppfull när jag svarade. Men jag kan inte jobba idag och inte i helgen heller. Är hos killen i Stockholm och blir kvar här i några dagar. Det känns jobbigt, jag vill ju jobba. Jag vill ju hjälpa dem på jobbet när det krisar. Och killen förstår inte. Men jag behöver pengar och jag tycker så mycket om mitt jobb. Nu sover han som vanligt och jag kan inte somna om efter samtalet med chefen. Känner mig dålig som inte kan hjälpa dem och jag vill ha jobbtider! Jag vill jobba!

Som om det inte var nog med ångest köpte killen KAKOR igår. 67 kal i EN kaka! Jag vågar inte ens tänka på hur många jag åt. För många. Jävla skit. Och inte finns det någon sockerfri blåbärssoppa på affären här. Sucks. Vill bara hem. Vill jobba. Kanske kan jag... Men nej, killen skulle bli så besviken... Men vi ses ju imorgon igen, kan jag inte bara få åka.

Saknar katterna också. Så det gör ont i mig. Det förstår han inte heller. Jag är så orolig att det ska hända mina finab missar något... Usch ångest innan klockan ens är åtta på morgonen. Hur ska den här dagen bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0