Ensemble c'est tout

Babe duschar så jag passar på att skriva.
Suck. Det har gått dåligt med maten här som befarat. Var fett pepp igår när vi handlade, tittade inte ens på onyttigheter utan plockade bara åt mig minimjölk och champinjoner. Sedan ser jag vad han lagt i korgen. KAKOR.
"Vad är det DÄR?" utropade jag förskräckt.
"Till filmen", sa han med världens sötaste ögon.
Okej tänkte jag. Jag behöver inte äta kakor.
HAHAHA. Mmh.

Miljoner kalorier senare:

Idag såg vi på Tillsammans är man mindre ensam. Jag har velat se filmen enda sedan jag läste boken, men det har varit svårt att få tag i den. Blev lite nostalgisk över att känna igen franskan och platser... Men antagligen åker jag dit snart igen och då kommer jag väl inget annat än sakna sverige, mina katter och familj igen. Ödets ironi.
Filmen var fin. De hade följt boken bra och sådant uppskattas. Och Audrey är alltid så cool.


Har bestämt mig. På måndag börjar jag med köpenhamnsdieten. Och jag ska fixa det. Jag vill gå ned de där kilona. Går jag ned åtta kilo till är jag inte läskigt överviktig längre. Fortfarande fet, ja, men förhoppningsvis kommer det inte se lika hemskt ut som det gör idag. Pepp.


Imorgon blir det till att träffa några av pojkvännens nya kompisar. Både intressant och läskigt...
Sleep tight honeybees

Kommentarer
Postat av: amanda

Klart du kommer sakna Sverige! Men tänk vad kul (med rätt fam) det kommer bli! Plus att du kommer fortfarande kunna prata med mig hihi ^^



Sv: det är himelskt att se kläder sitta slappare och lösare... battre! Glad för din skull hjärtat!

Haha kanske ska byta trosor först xD

2010-11-26 @ 23:08:57
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0