Bulimia Friday

Nya planer nu då. Ska väl först berätta att jag gått ned lite till, vilket gör mig lycklig och motiverad! Det är inte mycket, men efter gårdagens MIDDAG som familjen tvingade i mig var jag beredd på att ha gått upp ett kilo eller något, som tur var hände inte detta.

Blev väldigt inspirerade igår när jag såg den här videon. Tidigare har jag inte haft några "treat"-days och det har bara lett till diverse hetsdagar. För att undvika detta planerar jag nu att ha en hetsdag i veckan. Det är inte idealiskt, men jag ska se hur det fungerar. Under denna "hetsdag" kommer jag alltså äta choklad och annat som jag vill äta. Antagligen kommer jag inte behålla det och det är ju inte så bra för min utveckling med att försöka sluta spy av ångest, men va fan. Jag måste ha något att se fram emot i veckan annars kommer jag aldrig orka. Så inför nu en "Bulimia Friday".

Wish me luck ladies


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer du med vännen!! Planer är alltid bra! Pusspusspuss :)

Du skojar.. vart är du då? :O varför har jag missat detta? När jag går ut trean ska jag åka till usa som au pair! Men det kanjag förstå att det blir jobbigt med deras matvanor, men kan du skippa tex middagen eller blir det misstänkssamma??

2010-11-01 @ 11:50:18
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: atara

Tack vännen! :) Låter som en bra plan att ha en treat day i veckan. Det är som bäddat för okontrollerad hets annars. Hoppas det fungerar bra för dej! Kram! <3

2010-11-01 @ 12:22:18
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; Nej jag går i tvåan, så har ganska långt kvar tyvärr :/ Jag vill åka till Miami eller Florida, california. Sol och strand!

Trvis du då, i Frankrike? :)

2010-11-01 @ 12:22:27
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0