The End of the Game

Försökte gråta
Men mina tårar för dig har torkat ut
Det finns inga fler
Ingenting kvar
Inget mer att hämta
Det gör ont
Desperat försöker jag gråta
Men det är tomt
Du finns inte längre
Du finns aldrig mer
Så varför drömmer jag fortfarande om dig när mörkret faller
Över ett år sedan den sista kyssen
Du har försvunnit in i en framtid utan mig
Du finns inte
Så varför kan jag inte släppa dig?


Det var bara ett jävla spel inget annat
Jag förlät dig miljoner gånger om
Skulle antagligen förlåta dig igen
Och igen och igen
Men det är över
Det har varit över länge
Så släpp det nu

Walking through an empty house, tears in my eyes
Here is where the story ends, this is goodbye

Knowing me, knowing you
There is nothing we can do
Knowing me, knowing you

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Skrev du det? Fint som snus.



Och ABBA. <3

2010-12-21 @ 18:09:36
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0